Koulukatu 26-28

Harmaa kivirakennus. Etulaidassa muutama pihlaja.

Koulukatu 26-28, 65100 Vaasa

044 480 8424 vahtimestari

Seurakuntasalit ovat auki tilaisuuksien aikana.

Koulukadun seurakuntakeskuksessa sijaitsee kaksi seurakuntasalia: iso seurakuntasali ja pieni seurakuntasali.

Iso seurakuntasali

Isoa seurakuntasalia Koulukadulla 28 käytetään lähinnä seurakuntien omaa toimintaa varten. Salissa on flyygeli, äänentoistojärjestelmä, induktiosilmukka sekä videotykki. Tilassa on istumapaikat 140 hengelle. Salitilasta on yhteys valmistuskeittiöön. Liikuntaesteisten kulku isoon seurakuntasaliin tapahtuu Koulukadun 26 sisäpihan kautta.

Linkki ison seurakuntasalin verkkosivulle

Pieni seurakuntasali

Pieni seurakuntasali Koulukadulla 26 sopii muistotilaisuuksia ja tapahtumia varten. Tilassa on pieni tarjoilukeittiötila ja piano. Salissa on istumapaikat 40 hengelle. Lisätietoja varustuksesta saa vahtimestarilta.

Linkki pienen seurakuntasalin verkkosivulle

Toimituskappeli

Koulukadun 28 kellarikerroksessa sijaitseva toimituskappelissa sopii vihkimisiä ja kasteita varten. Kappelissa on piano. Tilassa on istumapaikat 50 hengelle.

Historia

Seurakuntakeskuksen vanha osa on rakennettu vuonna 1956. Rakennuksen on suunnitellut Arkkitehtitoimisto Harmia & Backman. Koulukadun uusi osa rakennettiin vuonna 1978 suunnittelijana Arkkitehtitoimisto A. Nurminen. Virastotalokiinteistökokonaisuus on peruskorjattu vuosina 1998 ja 2003.

Kiinteistöissä on kameravalvontajärjestelmä.

Kaste-, hää- ja hautajaisvaraukset

Sundomin pappilan voi varata kastejuhlia ja muistotilaisuuksia varten seurakuntien kirkkoherranvirastojen kautta.

Linkki Vaasan suomalaisen seurakunnan kirkkoherranviraston verkkosivuille
Linkki Vähänkyrön seurakunnan kirkkoherranviraston verkkosivuilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Linkki Vasa svenska församlingin verkkosivulle PastorskanslietLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Pelastussuunnitelma

Tiedustelut ja varaukset:

044 480 8403 Tilaisuuksien ja konserttien varaukset arkisin klo 13–15.

Linkki tilavarauslomakkeeseen

Esteetön kulku Esteetön kulku